
ZAMÓWIENIE
1. Gdzie jest moje zamówienie? Ile będę czekać na wysyłkę?
95% zamówień wysyłamy w 2-3 dni robocze. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do max 10. dni roboczych - informacja zawarta jest w regulaminie. Wszystkie nasze rzeczy szyjemy na bieżąco stąd mogą zdarzyć się opóźnienia. Robimy oczywiście wszystko co w naszej mocy, aby paczki wysyłane były jak najszybciej.
O wysyłce zawsze informujemy drogą mailową.
2. Co zrobić w przypadku, gdy otrzymałam/em niezgodne zamówienie?
W przypadku niezgodnego zamówienia prosimy o kontakt mailowy : kontakt@lovinit.pl. W wiadomości proszę przesłać zdjęcia błędnie otrzymanego produktu oraz krótki opis. Następnie nasza Konsultantka poinformuje Cię o dalszej procedurze.
3. Czy mogę połączyć zamówienia?
Niestety nie. Nasz system zapisuje każde zamówienie jako osobne, przechodzi ono przez kilka procesów informatycznych, przez co nie mamy możliwości połączenia kilku zamówień w jedno.
4. Jak mogę anulować zamówienie?
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało zrealizowane, a chcesz z niego zrezygnować, skontaktuj się z nami drogą mailową. W treści maila podaj swój nr zamówienia, dane na jakie było składane i nr konta do zwrotu środków (w przypadku zamówień opłaconych).
5. Jak mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu? (zmiana rozmiaru, produktu etc)
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, skontaktuj się z nami drogą mailową: kontakt@lovinit.pl . W treści wiadomości podaj swój numer zamówienia oraz informację jakich zmian chcesz dokonać. W związku z bardzo dużą ilością zamówień nie gwarantujemy, że zmiana będzie możliwa, aczkolwiek zrobimy wszystko, co w naszej mocy aby pomóc.
PRODUKTY
1. Kiedy dany produkt będzie dostępny?
Staramy się na bieżąco powtarzać wyprzedane produkty. Najlepszym rozwiązaniem w sytuacji, gdy dany produkt nie jest dostępny, to zapisanie się na naszej stronie www.lovinit.pl na powiadomienie o produkcie. Powiadomienie to znajdziesz na stronie danego produktu z prawej strony.
2. Jakie są rozmiary produktu? Jakie są wymiary produktu?
Wszystkie wymiary produktu, dostępne rozmiary oraz skład podane są w opisie produktu.
METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY
1. Czy mogę zamówić za pobraniem?
Tak, wysyłamy za pobraniem.
2. Czy mogę zamówić poprzez Messengera/maila/telefonicznie?
Ze względu na RODO oraz konieczność zaakceptowania naszego Regulaminu podczas składania zamówienia, nie przyjmujemy zamówień przez Messengera/maila/telefonicznie etc. Zamówienia należy składać wyłącznie przez nasz sklep: www.lovinit.pl
3. Podczas płatności wystąpił błąd. Jak mogę opłacić zamówienie?
- Jeśli środki z Twojego konta zostały pobrane, a zamówienie widnieje jako nieopłacone - skontaktuj się z nami.
- Jeśli nie opłaciłeś zamówienia, skontaktuj się z nami mailowo : kontakt@lovinit.pl . W odpowiedzi otrzymasz numer konta do wysłania przelewu.
4. Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Zamówienia składane w sklepie online wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem.
5. Czy wysyłacie za granicę? Jaki jest koszt?
Wysyłamy paczki za granicę. Cena zależna jest od wielu czynników (państwo, kod pocztowy) etc. Aby poznać cenę wysyłki należy złożyć “testowe” zamówienie -> wybrać produkt, dodać do koszyka. Po wpisaniu danych wysyłki koszt wysyłki naliczy się automatycznie.
6. Czy wysyłacie do paczkomatów?
Oczywiście, korzystamy z wysyłek do paczkomatów :).
ZWROTY
1. Jak można dokonać zwrotu towaru?
Aby skorzystać z prawa do zwrotu, należy odesłać produkt/y w ciągu 14 dni od otrzymania towaru na adres :
FLSS sp. z o.o. Sklep LOVIN IT
ul. Piołunowa 3C
54-530 Wrocław
Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu wraz z potwierdzeniem sprzedaży. Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę.
Pełną procedurę zwrotu znajdziesz na stronie: https://lovinit.pl/pl/i/Zwroty%2C-reklamacje-i-wymiany/7
2. Kto pokrywa koszt przesyłki zwrotnej?
Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.
3. Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?
Aby sprawdzić czy otrzymaliśmy Twój zwrot skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę i sprawdź status po numerze nadania.
Pracujemy nad wdrożeniem powiadomień o otrzymaniu przez nasz dział zwrotów Twojej przesyłki. Jak tylko uruchomimy system powiadomień, otrzymasz maila jak tylko przyjmiemy zwrot.
4. Czy mogę zwrócić produkty przecenione?
Tak, prawo do zwrotu obejmuje każdy produkt zakupiony w sklepie www.lovinit.pl. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być w nienaruszonym stanie i posiadać metki.
5. Ile mam czasu na dokonanie zwrotu?
Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni, licząc od dnia odebrania przesyłki.
REKLAMACJE
1. Jak można dokonać wymiany towaru?
Jeśli chcesz wymienić produkt na inny odeślij go do nas na adres:
FLSS sp. z o.o. Sklep LOVIN IT
ul. Piołunowa 3C
54-530 Wrocław
tel: 733558661
- Do reklamowanego produktu należy dołączyć formularz wymiany
- Czas na wysłanie wymiany to 14 dni od dnia otrzymania zamówienia
2. Jak mogę złożyć reklamację?
Otrzymany produkt należy odesłać na adres: FLSS sp. z o.o., ul. Piołunowa 3c, 54-530 Wrocław wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia i dowodem zakupu. Formularz i pełną procedurę zwrotu znajdziesz na stronie: https://lovinit.pl/pl/i/Zwroty%2C-reklamacje-i-wymiany/7
3. W jakim terminie rozpatrywane są reklamacje?
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki. O decyzji reklamacyjnej poinformuje Cię telefonicznie, bądź mailowo nasz pracownik.
O NAS
1. Skąd wysyłane są zamówienia? Jaki jest kraj produkcji?
Jesteśmy w 100% polskim producentem odzieży. Nasze rzeczy powstają w szwalni we Wrocławiu oraz w Łodzi.
2. Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?
Prowadzimy sprzedaż hurtową. Zapraszamy do kontaktu mailowego : marketing@lovinit.pl. W wiadomości prosimy zawrzeć informację na prowadzonej działalności - dane firmy oraz adres sklepu internetowego bądź stacjonarnego.